אם יש לך ניסיון בתחום האחזקה ואת/ה מחפש/ת עבודה דינמית ומגוונת במשרד גדול ומוכר בתל אביב – אנחנו רוצים אותך!


תחומי אחריות:

- תחזוקה שוטפת וביצוע בדיקות תקופתיות של מתקני המשרד בסניף תל אביב (לרוב). .

- תיקונים כלליים במשרדים: עבודות צבע, גבס, תיקונים, תליית שלטים וציוד, סידור רהיטים ועוד.

- טיפול שוטף במטבחי המשרד (לא ניקיון).

- שמירה על סביבת עבודה נקייה ומסודרת.

- עבודה עם ספקים חיצוניים ויכולת עבודה בצוות.


מיומנויות נדרשות:

- ניסיון בעבודות אחזקה ותחזוקה כללית ממשרד גדול ומוכר – חובה.

- ניסיון בעבודות חשמל/ אינסטלציה – יתרון.

- ניסיון בעבודות גבס וצבע – יתרון.

- ניסיון בתיקונים כלליים – חובה.

- יכולת עבודה עצמאית ופתרון בעיות בזמן אמת.

- יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם משימות רבות בו זמנית.


אם אתה/את אדם מסודר/ת, עם יכולת להתמודד עם מגוון משימות ולהעניק פתרונות מהירים ויעילים – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!

הצטרף/י לצוות המשרד ושתף/י פעולה בסביבה דינמית ומאתגרת!

* משרה מס׳ #444975 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/hwLbe


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.