לחברה גלובאלית ותיקה ומובילת שוק בתחום הטכנולוגיות הרפואיות דרוש/ה: מנהל/ת קמפיינים בדיגיטל


מהות העבודה:

- בניית אסטרטגיה דיגיטלית למותג ויישומה

- הקמה ותחזוקה של כלל הנכסים הדיגיטליים-ניהול עמודי סושיאל ויצירת תוכן קריאטיבי וייחודי

- ביסוס נוכחות דיגיטלית חזקה, יציבה ומשמעותית

- ניהול והקמת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים - Hands on

- ניהול מערכת מרקטינג אוטומיישן ושליחת דיוורים ללקוחות בהתאם לסגמנטציה

- כתיבת תכנים שיווקיים באוריינטציה דיגיטלית ובהתאם לטרנדים המתחדשים בשוק

- הוצאה לפועל של רעיונות ומסרים שיווקיים בצורה יצירתית ובאיכות

גבוהה

העבודה מתבצעת עבור השוק הישראלי וכוללת עבודה מול צוות השיווק בחברה הגלובאלית.

שעות וימים: א'- ה', 18:00- 09:00.


דרישות:

- תואר ראשון - יתרון

- ניסיון בתפקיד דומה - חובה

- ניסיון ביצירת תוכן בדיגיטל בכלל ובעולמות הסושיאל בפרט (ממומן ואורגני)

- ניסיון בהקמת קמפיינים ממומנים במערכות גוגל + מטה וניהולם בפועל – חובה!

- ניסיון מוכח ביצירת לידים למחלקת המכירות- חובה!

- ניסיון באנליזות שיווקיות ו- CRO- נדרשות מיומנויות אנליטיות

- ניסיון בבניית פאנלים צרכניים ואפיון סגמנטציה של לקוחות

- ניהול והפעלת משפיענים (Influencers) לשם קידום המותג והמוצרים ברשת

- יכולת ניסוח ברמה גבוהה וניסיון ביצירת תכנים שיווקיים- עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה

- רקע בעריכת וידאו, אפטר אפקט – יתרון

- הבנה מעמיקה במערכות ביזנס מנג'ר, גוגל אדס וכו'

- שליטה במערכות מרקטינג אוטומיישן-יתרון מובהק למערכת Hubspot

- תכונות אישיות: יכולת עבודה עצמית, יצירתיות, מקצועיות, יסודיות, סדר וארגון, ראש גדול ואחריות אישית

- זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון משמעותי

* משרה מס׳ #402701 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/60vaq


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.