למשרד עורכי דין מוביל ומוכר בתל אביב דרוש/ה רפרנט/ית מערכות E-Billing.
במסגרת התפקיד:
- הפקת חשבונות עסקה ללקוחות בעברית ובאנגלית בהתאם להסכמי שכר הטרחה.
-עבודה שוטפת מול שותפים לצורך הכנת חשבונות ושילוחם ללקוחות.
-שימוש במערכות eBilling והעלאת חשבונות למערכות שונות של לקוחות בארץ ובחו"ל.
- ניהול ותמיכה בתהליכי בילינג ותקשורת עם לקוחות ושותפים.
דרישות התפקיד:
- ניסיון של כשנתיים בעבודה בחברות שירותים, יתרון לניסיון במשרד עורכי דין או ביקורת של משרדי עורכי דין.
- עברית ואנגלית ברמת שפת אם (דיבור, קריאה וכתיבה).
- שליטה מלאה בתוכנות Office, בעיקר Word ו-Excel, וגישה ללמידה של תוכנות חדשות באופן עצמאי.
- יכולת דיוק, אחריות, וראש גדול.
- ידע בהנהלת חשבונות/כספים – יתרון.
משרה מלאה,ימים א-ה, 8.5 שעות ביום.
תורנות ערב פעם/פעמיים בחודש עד השעה 19:00.
תורנות שישי אחת לשניים-שלושה חודשים.
* משרה מס׳ #503723 מיועדת לגברים ונשים כאחד