לבית תוכנה באזור מעלה אדומים דרוש /ה מנהל /ת מחלקת שירות ותמיכה B2B עם רקע והבנה בפיננסים- חובה!
הזדמנות פז לעבור לעולמות ההייטק! הצטרפו לסיפור ההצלחה שלנו.
חברת תוכנה יציבה וותיקה, שמפתחת מערכות שכר ונוכחות ללקוחות ארגוניים גדולים במשק, מגייסת אנליסט שכר עם נסיון של עד שנתיים כחשב שכר (חובה), המעוניין לעבור לעשות הסבה ולהשתלב בתפקיד של ניהול תיקי לקוח במחלקת שכר בבית תוכנה מוביל.
עבודה במשרדים חדשים, אווירה צעירה ומפנקת.
ניהול והובלת צוותי שירות ותמיכה במתן מענה ללקוחות החברהקביעת סדרי עבודה, ניהול, בקרה ותיעדוף משימות לטיפול בפניותניהול מערכת פניות חוץ ופנים ארגוני כולל מדידה ועמידה ביעדיםביצוע תחקירי עומק, זיהוי כשלים והצעות לשיפור תהליכי העבודהבנייה ובקרה של תהליכים חוצי ארגון וממשקי עבודה פנים ארגונים
דרישות:
- 5 שנות ניסיון בניהול (של 10 עובדים ומעלה) והובלת מחלקת שירות ותמיכה טכנית בחברות תוכנה B2B- 3 שנות ניסיון בעולמות שירותי תוכנה SAAS
הכרות עם עולם השכר
- הבנה טכנית וטכנולוגית במוצרי תוכנה B2B
- תודעת שירות גבוהה- יכולת עבודה תחת לחץ- יכולת הובלת צוותי שירות והנעת עובדים-
יתרון לבעלי /ות תואר בהנדסה תעשייה וניהול
- זיקה והבנה של העולם העסקי- כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ
* משרה מס׳ #361534 מיועדת לגברים ונשים כאחד