חברת בוטיק ומשפחתית בנמצאת בנתב״ג מחפשת רפרנט/ית יבוא

רפרנט/ית יבוא יהיה/תהיה אחראי/ת על ניהול תהליכי היבוא האווירי של החברה, כולל עבודה מול ספקים, סוכנים, חברות תעופה ועמילי מכס. התפקיד דורש מעקב אחרי משלוחים, ניהול מסמכים, טיפול באישורים רגולטוריים ושחרור סחורה ביעילות מקסימלית.


תחומי אחריות:

ניהול ותיאום יבוא אווירי מול חברות תעופה, סוכני שילוח ועמילי מכס.

עבודה שוטפת מול לקוחות החברה וספקים בינלאומיים, כולל ביצוע הזמנות ומעקב אחר משלוחים.

ניהול מסמכים ורגולציה – טיפול ב-Packing List, Air Waybill (AWB), חשבוניות מס, מסמכי שחרור מהמכס ואישורי תקינה.

תיאום שילוח ולוגיסטיקה פנים-ארגונית – מעקב אחר הגעת משלוחים, תיאום הפצה ואספקה ללקוחות.

עבודה עם משלוחים מיוחדים, כולל משלוחי DROP, מטענים מסוכנים (DG), תערוכות ואקספרס.

בקרה פיננסית – בדיקת חשבוניות, אישור חיובים מול ספקים ובקרה על תקציב יבוא.

עבודה מול מחלקות פנים-ארגוניות – כספים, שירות לקוחות, תפעול ולוגיסטיקה.


דרישות התפקיד:

ניסיון של שנתיים לפחות בתחום היבוא האווירי – חובה.

היכרות עם תהליכי עמילות מכס ושחרור משלוחים אוויריים.

ניסיון בעבודה מול סוכני שילוח בינלאומיים ועמילי מכס – יתרון משמעותי.

שליטה מלאה בתוכנות ניהול שילוח (Unifreight, CargoWise, מערכת שער עולמי וכו’).

אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה.

שליטה טובה ב-Excel ובמערכות ERP רלוונטיות.

יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות, דייקנות ויחסי אנוש מעולים.


שרה מלאה, ימים א’-ה’, שעות עבודה 8:00-17:00. גמישות בשעות


מדובר בהזדמנות מצוינת להשתלב בחברה מובילה בתחום השילוח האווירי ולפתח קריירה בתחום היבוא הבינלאומי!

* משרה מס׳ #532292 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/58fG7


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.