לחברת בניה מובילה במרכז דרוש מנהל שירות לקוחות לתחום הבדק
ניהול מוקד שירות לקוחות- תכלול תחום הבדק וחוק המכר- מתן מענה לכלל הפרויקטים של החברה, בכל שנות פעילותה.
- אחריות לקביעת הבדק והאחריות שהדיירים מקבלים
.- ניהול תקציב בדק ואישורי חשבונות של קבלנים לפי תשלום
- תכלול משימות והורדה לשטח
.- קביעת סדרי עדיפויות בין משימות( הגדרת דחיפויות)
.- טיפול בערבויות שטרם חזרו.-
וידוא סיום קצוות תשלום של פרויקטים סופיים
.- ניהול את הפן המשפטי של החברה- תביעות דיירים, וועדים וחברות ניהול
.- עבודה צמודה עם מחלקת איכות, מערכות אלקטרו מכניות והפקות לקחים לשיפור איכות הבנייה וצמצום תקלות בדק.
דרישות:
תואר ראשון- חובה
- מהנדס.ת בניין/אזרחי – יתרון
- תפקיד ניהולי של לפחות 5 שנים מביצוע פרויקטים/ שירות לקוחות בענף (על צוות של 7 לפחות )
- ידע בעולם המשפט- יתרון
- ידע בעריכת חוזים והסכמים וניסוח מענה לדיירים- יתרון
- הכרות עם חוק המכר- יתרון
* משרה מס׳ #362225 מיועדת לגברים ונשים כאחד