חברה משפחתי באזור לב הארץ ראש העין - חברה של מוצרי אמבטיה מחפשת פקיד/ת לוגיסטיקה:
התפקיד כולל: העבודה כוללת הוצאת תעודות משלוח ללקוחות שמגיעים עם סחורה, סריקת תעודות משלוח והכנסתן למחשב, מעקב אחר תעודות יוצאות, מעקב אחרי מתקינים, עזרה למתקינים בשטח, טיפול בתעודות משלוח שחוזרות וטיפול מול המתקין ומול הלקוח, בדיקות מלאי, תיאום התקנות, שחרור הזמנות ללקוחות, ועוד.
דגשים של הלקוח: אין טלפונים חיצוניים ואין שיחות נכנסות מלקחות. הטלפונים הם בין המחלקות בחברה, ממשקים פנימיים. וטלפונים מול המתקינים בשטח. 50% עבודת בק אופיס ו-50% שירות למתקין בשטח וטיפול בבעיה ובתעודות משלוח.
מהווה חלק מצוות במחלקת לוגיסטיקה. לכל פקיד/ה יש כמה מתקינים שהיא/הוא צריכה לטפל בהם באופן שוטף מכל הכיוונים, מעדכנ/ת במערכות מה שצריך, אם יש החזרות היא/הוא מוציא/ה תעודת החזרה, מוציא/ה תעודת זיכוי ללקוח מול המחסן, עבודה עם ממשקים נוספים בחברה.
מחלקה בנויה מ- 3 פקידים/ות + מנהל.
היקף משרה: משרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00. יש גמישות למשרה של 7:30-16:30 (יש גמישות אבל חייבות לעמוד ב9 שעות עבודה)
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס דומה- יתרון משמעותי.
עדיפות למישהו/י שתדע/י מזה תעודת משלוח , הזמנה, אספקה וכו'.
ומישהו/י שמכיר/ה סאפ או אקסל.
תודעת שירות ומוטיבציה גבוהה
דקדקנות ,אחריות וירידה לפרטים
שליטה בישומי מחשב ואופיס- חובה
* משרה מס׳ #368147 מיועדת לגברים ונשים כאחד