לחברה העוסקת בטרנספורמציה דיגיטלית דרוש/ה תומך/ת טלפוני/ת.
מחלקת התמיכה מעניקה שירות טלפוני ללקוחות עסקיים של החברה .24/7 תפקיד התומך הוא תמיכה טכנית בתקלות, סיוע בתפעול המוצר והדרכה ראשונית לספקים ולקוחות.
מדובר במחלקה שהינה הקו הראשון בינינו לבין הלקוחות והספקים.
- זיקה והכוונה לעולם הטכני - חובה
- נכונות לעבודה עם כוננויות - חובה
- יכולת עבודה בצוות
- שירותיות ואדיבות
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי יכולים להגיש מועמדות
המוקד פתוח בשעות ,07:00-19:00 משמרת ראשונה מתחילה ב07:00 ובהדרגה עד השעה .10:00
משרה מלאה מחייבת משמרות של 9 שעות
כל הכוננויות ומשמרת יום שישי הן בתוספת תשלום לשכר!
* משרה מס׳ #262573 מיועדת לגברים ונשים כאחד