חברה מובילה בפ"ת מגייסת מנהל\ת צוות שירות לקוחות למוקד השירות


תנאים טובים, תן ביס ,מתנות בחגים, ימי גיבוש, הון אנושי מצוין, מותגים מדהימים !


משרה מלאה בימים א-ה בשעות 8:00- 17:00


תחומי אחריות-

*ניהול צוות שירות לקוחות

*ביצוע תוכניות הדרכה והשתלמות לצוות העובדים

*הבטחת איכות השירות- פיקוח על תהליך שירות הלקוחות במוקד, כולל טיפול בשיחות נכנסות ויוצאות, פניות דואר אלקטרוני ופניות CRM.

*שיפור תהליכים ושירות- ניתוח נתונים ומדד ביצוע לשיפור מתמיד של תהליכים. זיהוי בעיות ומתן פתרונות.

*ניהול קשר עם לקוחות- תיאום עם לקוחות לגבי בעיות שירות, בקשות תלונות או שיחות מנהל.

*תיאום עם מחלקות פנימיות- עבודה מול מרכזי השירות השונים.

*עבודה עם מערכת CRM לניהול פניות ולקוחות, הפקת דוחות על ביצועי הצוות וניתוח נתונים לצורך שיפור, ביצוע עדכונים במערכת.


דרישות תפקיד-

*ניסיון של 3-4 שנים בתחום שירות הלקוחות מתוכן לפחות שנה בניהול צוות במוקד שירות.

*הכרות עם מערכות ניהול שירות לקוחות CRM ויכולת עבודה עם תכונות

מחשב.

*יכולת ניתוח נתונים והפקת דוחות.

* משרה מס׳ #529251 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/R3Ah7


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.