לחברה ותיקה בתחום שירות לחברות הייטק במודיעין דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים טכניים ושירות לקוחות

התפקיד כולל:

מתן שירות טלפוני, במייל ופרונטלי ללקוחות מתחום ההיי-טק.

פתיחת הזמנות במערכת ניהול פרויקטים.

מעקב אחר קידום אבני דרך לביצוע הפרויקטים בתוך החברה ומול הלקוחות (לקוחות בעיקר בארץ וגם מחו"ל).

הנעת מהנדסי המחלקות השונות לקידום הפרויקטים עד סיומם.

הפקת דוח מעקב אחר יעילות הצוות לקידום הפרויקטים והפקת דוח סטטוס באופן שוטף.

התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים - הנהלה/הנח"ש/מכירות/מהנדסים/ כתבים טכניים.

ניהול אבני דרך לחיוב וגביה מול הלקוחות.

משרה מלאה במודיעין. שעות: 8:00-17:00 גמיש.

דרישות התפקיד:

ניסיון בהנעה ובקרת פרויקטים ושירות לקוחות לפחות 3 שנים – יתרון מתחום הנדסת חשמל / אלקטרוניקה.

בעל/ת תואר ראשון –יתרון, השכלה בתחום תעשיה וניהול – יתרון

שליטה באופיס – אקסל רמה גבוה, וורד, אאוטלוק.

ניסיון בהתנהלות מול חברות הייטק-יתרון

יכולת הכלה ועמידה בתנאי לחץ, שירותיות ואדיבות, נחישות וזריזות.

ניידות עצמאית

נכונות למשרה מלאה במודיעין

* משרה מס׳ #288402 מיועדת לגברים ונשים כאחד

לשליחת קורות חיים - https://svt.jobs/u/U1Yf4


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.