חברה מובילה בתחומה מגייסת רכז/ת פניות הציבור למשרדי ההנהלה בכפר סבא
תנאים מצוינים הכוללים קרן השתלמות מיום העבודה הראשון
במסגרת התפקיד:
טיפול בפניות הציבור הכולל מענה בכתב לפניות הלקוחות , ארגוני צרכנים, רשויות מקומיות ,בדיקות מול גורמים רלוונטיים בארגון ומול מערכות המידע לצד טיפול והצפת מגמות.
דרישות:
- ניסיון בשירות
- יכולת ניסוח בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
- ידע במחשבים אינטרנט ו- office.
- שירותיות, אדיבות וסבלנות
- יכולת עבודה תחת לחץ
* משרה מס׳ #363955 מיועדת לגברים ונשים כאחד