אם אתם אנשים עם תודעת שירות גבוהה ומחפשים עבודה בסביבת עבודה חמה ומשפחתית, הצטרפו אלינו!
תיאור התפקיד:
- מענה לשיחות נכנסות בנושאים שונים, כולל תקלות, שאלות לגבי מוצרים, בקשות פיצוי והזמנות סחר אלקטרוני.
- סביבת עבודה מתגמלת עם אפשרויות התפתחות.
דרישות:
- השכלה אקדמית – יתרון.
- ניסיון בשירות לקוחות – יתרון.
- תודעת שירות גבוהה ויכולת ביטוי מעולה בכתב ובע"פ.
- יחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה בצוות
- שליטה בתוכנות מחשב בסיסיות.
תנאים:
- שכר: 8,000 – 9,000 ₪ בהתאם לכישורים.
- זמני פעילות המוקד: א'-ה', 08:00 – 16:00.
אם אתם מעוניינים בתפקיד דינמי ומתגמל, שלחו קורות חיים. רק פניות מתאימות תענינה.
* משרה מס׳ #436895 מיועדת לגברים ונשים כאחד