לחברה בכפר סבא דרוש/ה נציג/ה למחלקת שירות לקוחות גבייה ואכיפה
תיאור התפקיד:
מענה לפניות טלפוניות, מקוונות וקבלת קהל.
טיפול מלא בנושאים הבאים:
חשבונות, צריכות מים, גבייה ואכיפה, הוראות קבע ושיווק שירותים דיגיטליים לצרכן.
דרישות התפקיד:
• בגרות מלאה - חובה.
• עברית ברמת שפת אם – חובה.
• הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה – יתרון משמעותי.
• ניסיון מוכח של שנה לפחות במתן שירות לקוחות טלפוני ופרונטלי – יתרון.
• ניסיון קודם בעבודה בשירות לקוחות וגבייה – יתרון משמעותי.
• ניסיון קודם בעבודה עם מערכת אוטומציה מבית וואן סיטי - יתרון משמעותי.
• דובר/ת שפות זרות – יתרון.
היקף העסקה
משרה מלאה 42 ש"ש, פיצול בימי שלישי.
נכונות לעבוד בשעות לא שגרתיות במידת הצורך.
* משרה מס׳ #384444 מיועדת לגברים ונשים כאחד