לחברה מובילה באזור השרון/ מרכז דרוש/ה
אדמיניסטרטורית ובק אופיס למחלקת השיווק.
התפקיד כולל:
תמיכה אדמיניסטרטיבית באנשי המכירות והשיווק (back-office), הקלדת ושליחת הצעות מחיר, תפעול ומעקב אחר הזמנות עד האספקה, הכנת תיקי לקוח, הצעת מוצרים נלווים וגביייה.
מתן שירות ללקוחות החברה.
ניהול משרד- דוחות למנהלים, ריכוז סוכנים ומנהלי מכירות ועוד
דרישות:
לפחות שנת ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי שמשלב שיווק או שירות.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
תודעת שירות גבוהה, אמינות, חריצות, אדיבות, סדר ודייקנות, ראש גדול, חלוקת קשב, עצמאית, יחסי אנוש טובים.
* משרה מס׳ #366333 מיועדת לגברים ונשים כאחד