לחברת טכנולוגיה צומחת דרוש/ה נציג/ת שרות-תפעול Back office לעבודה במשמרות בטירת הכרמל


החברה מפתחת ומפעילה פלטפורמת SaaS בתחום פתרונות תשלומים ונאמנות

התפקיד:

מתן שירות ללקוחות החברה (מענה במייל/טלפון/ווצאפ) ועבודת בק-אופיס

כפיפות לראש הצוות.

ממשקי עבודה שוטפים מול גורמים בתוך החברה (אנשי פיתוח, מכירות ומנהלי פרוייקטים) וגורמי חוץ שונים (לקוחות, ספקים, סוכנים ומנהלי תיקים).

עבודה במשמרות: 3-5 משמרות בשבוע

+תורנויות של כוננות ערב (עד 22:00) וכוננויות בשישי ובשבת בתשלום נוסף (הכוננויות מתבצעות מהבית)

שעות המשמרות: בוקר 8:00-17:00 או 11:00-17:00, ערב- 11:00-19:00 + כוננות מהבית עד 22:00 (בתשלום נפרד נוסף)


דרישות:

רקע טכני / תפעולי - חובה

ידע וניסיון בתמיכה טכנולוגית - חובה

ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת, ידע בתוכנות MS-Office.

יכולת ורצון להתפתח בארגון

אחריות , אמינות ,ראש גדול ,אסרטיביות.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים!

זמינות למשמרות כולל כוננות בסופ"ש ובחגים (מהבית) -חובה

* נדרשת יכולת עמידה בסיווג בטחוני

* משרה מס׳ #282833 מיועדת לגברים ונשים כאחד

להגשת מועמדות לחצו על הקישור : 

https://svt.jobs/u/yaFb9


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.