לחברת טכנולוגיה צומחת דרוש/ה נציג/ת שרות תפעול Back office למשרה מלאה בטירת הכרמל

החברה מפתחת ומפעילה פלטפורמת SaaS בתחום פתרונות תשלומים ונאמנות


תאור התפקיד:

משרה מלאה בטירת הכרמל שעות: 8:00-17:00, או 9:00-18:00

שכר גלובאלי

נדרשות מדי פעם תורנויות של כוננות ערב (עד 22:00) וכוננויות בשישי ובשבת בתשלום נפרד (הכוננויות מתבצעות מהבית)מתן שירות ללקוחות החברה 

(מענה במייל/טלפון)עבודת בק-אופיס

העבודה בכפיפות לראש הצוות.עבודה שוטפת מול גורמים בתוך החברה (אנשי פיתוח, מכירות ומנהלי פרוייקטים) ומול גורמי חוץ שונים (לקוחות, ספקים, סוכנים ומנהלי תיק).פעילות חברתית / בונוסים שנתיים בתאם להתמדה ויכולת.


דרישות:

נדרשת יכולת עמידה בסיווג בטחוני

ידע וניסיון בתמיכה טכנולוגית - חובה

יכולת הטמעה והובלת תהליכים

ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וידע בתוכנות, MS-Office, ידע באקסלרקע טכני / תפעולי - יתרון משמעותי.

ידע וניסיון בעבודת בק אופיס 

.ניסיון בניהול תיק לקוח /הדרכת לקוחות-יתרון

אחריות , אמינות ,ראש גדול, אסרטיביות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים!*

 משרה מס׳ #282805 מיועדת לגברים ונשים כאחד


להגשת מועמדות לחצו על הקישור :  https://svt.jobs/u/Sf10g

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.