לחברת טכנולוגיה צומחת דרוש/ה נציג/ת שרות תפעול , אופרציה וניהול תיקי לקוחות.
משרה מלאה בטירת הכרמל
החברה מפתחת ומפעילה פלטפורמת SaaS בתחום פתרונות תשלומים ונאמנות
תאור התפקיד:
עבודה שוטפת מול גורמים בתוך החברה (אנשי פיתוח, מכירות ומנהלי פרוייקטים) ומול גורמי חוץ שונים (לקוחות, ספקים, סוכנים ומנהלי תיק):
ניהול תיק לקוח / פרוייקטים תפעול ואופרציה מול ספקים ולקוחות.
מתן שירות ללקוחות החברה
העבודה בכפיפות לראש הצוות.
משרה מלאה בטירת הכרמל שעות: 8:00-17:00, או 9:00-18:00
שכר גלובאלי
פעילות חברתית / בונוסים שנתיים
נדרשות מדי פעם תורנויות של כוננות ערב (עד 22:00) וכוננויות בשישי ובשבת בתשלום נפרד (הכוננויות מתבצעות מהבית)
דרישות:
נדרשת יכולת עמידה בסיווג בטחוני
ידע וניסיון בתמיכה טכנולוגית - חובה
יכולת הטמעה והובלת תהליכים
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וידע בתוכנות, MS-Office, ידע באקסל
רקע טכני / תפעולי - יתרון משמעותי.
ידע וניסיון בעבודת בק אופיס .
ניסיון בניהול תיק לקוח /הדרכת לקוחות-יתרון
אחריות , אמינות ,ראש גדול, אסרטיביות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים!
* משרה מס׳ #282805 מיועדת לגברים ונשים כאחד