לחברת טכנולוגיה צומחת דרוש/ה נציג/ת שרות תפעול , אופרציה וניהול תיקי לקוחות.

משרה מלאה בטירת הכרמל

החברה מפתחת ומפעילה פלטפורמת SaaS בתחום פתרונות תשלומים ונאמנות


תאור התפקיד:

עבודה שוטפת מול גורמים בתוך החברה (אנשי פיתוח, מכירות ומנהלי פרוייקטים) ומול גורמי חוץ שונים (לקוחות, ספקים, סוכנים ומנהלי תיק):

ניהול תיק לקוח / פרוייקטים תפעול ואופרציה מול ספקים ולקוחות.

מתן שירות ללקוחות החברה

העבודה בכפיפות לראש הצוות.


משרה מלאה בטירת הכרמל שעות: 8:00-17:00, או 9:00-18:00

שכר גלובאלי

פעילות חברתית / בונוסים שנתיים

נדרשות מדי פעם תורנויות של כוננות ערב (עד 22:00) וכוננויות בשישי ובשבת בתשלום נפרד (הכוננויות מתבצעות מהבית)


דרישות:


נדרשת יכולת עמידה בסיווג בטחוני

ידע וניסיון בתמיכה טכנולוגית - חובה

יכולת הטמעה והובלת תהליכים

ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וידע בתוכנות, MS-Office, ידע באקסל

רקע טכני / תפעולי - יתרון משמעותי.

ידע וניסיון בעבודת בק אופיס .

ניסיון בניהול תיק לקוח /הדרכת לקוחות-יתרון

אחריות , אמינות ,ראש גדול, אסרטיביות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים!

* משרה מס׳ #282805 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/Sf10g


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.