למוקד פניות ציבור בחברת תקשורת גדולה
דרוש רכזי/ות פניות ציבור
תיאור תפקיד: טיפול בפניות כתובות (מיילים), פניות לקוחות המגיעות מגורמים כמו משרד התקשורת, אמון הציבור, מועצה לצרכנות ופניות מנכ"ל.
במגרת התפקיד תחקור מעמיק של הפניות במערכות החברה, ניתוח עובדות וגיבוש פתרונות והמלצות.
העבודה כוללת תקשורת כתובה וטלפונית.
שעות עבודה: ימים א-ה 8:00-17:00, אופציה למשרת אם התחלה 8:00-16:00(בקורס השעות הן 8:00-17:00)
דרישות התפקיד
* היכרות עם עולם התקשורת - יתרון
* יכולת התנסחות מעולה בכתב ובעל פה.
* יכולת הובלת תהליכים מקצה לקצה והנעת ממשקים.
* אהבה אמיתית לעולם השירות.
* משרה מס׳ #447869 מיועדת לגברים ונשים כאחד