פקיד/ת רכש ותפעול
לעבודה במשרדי החברה של מפעל הייצור, הכפיפות למנהל רכש ולוגיסטיקה.בתחום הרכש -העבודה כוללת תפעול תהליך הזמנות רכש החל מהפקת ההזמנה ועד לסגירתה.
מעקב אחר הזמנות וקידומן, עבודה מול ספקים, טיפול בהוראות תשלום, ניהול מלאי ציוד, הפקת דוחות ועוד.בתחום התפעול- עבודות אדמיניסטרטיביות כגון הקלדת הזמנות , הפקת תעודות משלוח, תכנון לוז באקסל של אספקות והובלות
.דרישות:
1. השכלה אקדמאית (כלכלה/מנה"ע/תעו"נ)2. ו\או ניסיון קודם בתפקיד דומה כשנתיים
שכר ונלווים מוצעים:
קליטה כעובד חברה מהיום הראשון
עבודה במשרה מלאה 5 ימים בשבוע – א-ה 08:00-17:00 (אפשרות ל- 07:00-16:00)ארוחת צהרים או 15 ₪ ליום במשכורת עבור ארוחה
* משרה מס׳ #343960 מיועדת לגברים ונשים כאחד