פקיד/ת רכש ותפעול

לעבודה במשרדי החברה של מפעל הייצור, הכפיפות למנהל רכש ולוגיסטיקה.בתחום הרכש -העבודה כוללת תפעול תהליך הזמנות רכש החל מהפקת ההזמנה ועד לסגירתה.

מעקב אחר הזמנות וקידומן, עבודה מול ספקים, טיפול בהוראות תשלום, ניהול מלאי ציוד, הפקת דוחות ועוד.בתחום התפעול- עבודות אדמיניסטרטיביות כגון הקלדת הזמנות , הפקת תעודות משלוח, תכנון לוז באקסל של אספקות והובלות

 .דרישות:

1. השכלה אקדמאית (כלכלה/מנה"ע/תעו"נ)2. ו\או ניסיון קודם בתפקיד דומה כשנתיים

שכר ונלווים מוצעים:

קליטה כעובד חברה מהיום הראשון

עבודה במשרה מלאה 5 ימים בשבוע – א-ה 08:00-17:00 (אפשרות ל- 07:00-16:00)ארוחת צהרים או 15 ₪ ליום במשכורת עבור ארוחה

* משרה מס׳ #343960 מיועדת לגברים ונשים כאחד


להגשת מועמדות לחצו על הקישור :  https://svt.jobs/u/VuHto

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.