דרוש/ה ראש צוות בק אופיס פיננסי למוקד שירות ומכירה בשער העמקים

דרישות:

-ניהול והנעה אישית ומקצועית של צוות בק אופיס פיננסי

-בניית ושיפור התהליכים הפיננסיים במוקד, הטמעתם ופיקוח עליהם: הזמנות רכש, חשבוניות מתקינים, רישום ותיעוד במערכות החברה, תהליכי מלאי טכנאים, סגירות חודש – בקרות והפרשות.

-הובלת הצוות לעמידה ביעדים, הדרכה, משובים, אימון ופיתוח הצוות

-ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים (לקוחות , מוסדות, מתקינים וכו) טובים ומקצועיים.

-מחירונים, דו"חות החזרות, גיול וכוד'

דרישות:

-ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס שירות / מכירה - חובה

-ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל שליטה בOFFICE, ERP - חובה

-הבנה וניסיון בהנהלת חשבונות / אוריינטציה פיננסית - יתרון משמעותי

-הכרות עם מערכת המובקס (ERP) -יתרון

-הכרות עם מערכת CRM מיקרוסופט דיינמיקס- יתרון

-זמינות למשרה מ-8:00-17:15 + ש.נ לפי הצורך

-נגישות לשער העמקים

* משרה מס׳ #540059 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/62fr3


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.