לחברה יצרנית גלובלית ומובילה באזור הקריות דרוש/ה רפרנט/ית ייצוא.


במסגרת התפקיד:

תיאום עם לקוחות פנים וחוץ ו כן שותפים בינלאומיים , ביצוע ושיפור שירותי לקוח למחלקת המכירות.

ניהול כל ההיבטים הלוגיסטיים הכרוכים ביצוא טובין החל מהקלדת ההזמנה במערכת.

- ניהול ותיאום תהליך היצוא של המוצרים, דוגמאות, חומרי גלם, ציוד טכני,החזרות ועוד

- טיפול בהזמנת לקוח - הקלדת הזמנה ואישורה ללקוח תוך 48 שעות,

מעקב ותיעוד

- תחזוקת נתוני לקוח - גרסאות, אמצעי תשלום, מוצרים עיקריים ועוד ..

- תכנון המשלוחים המצריך המכלה בסיוע המרלו"ג , בחירת ספק

ההובלה , תיאום , וביצוע המשלוח .

- עבודה מול עמיל המכס והפקת ניירת .

- תחזוקת הקשר עם הלקוחות הקיימים חוץ ופנים ארגוני בין היתר מול

חברות בנות . מענה לשאלות, פתרון בעיות, העברת נתונים .

- התמקדות בתמיכה וייעוץ למחלקת מכירות כולל התאמת תהליכים לפי דרישות הלקוח ולשביעות רצונו


דרישות:

ניסיון קודם בעבודה בתחום היצוא או ה לוגיסטיקה בחברה יצרנית – חובה.

קורס מקצועי – יתרון.

- אנגלית ברמה גבוהה – חובה )יתרון לשפות נוספות( .

- ניסיון במערכת ERP יתרון ב .SAP

- שליטה בתוכנות Office

- ניהול זמנים ותהליכים באופן יעיל .

- עבודה בצוות ותקשורת טובה .

- עבודה תחת לחץ ופתרון בעיות באופן עצמאי ויצירתי .

* משרה מס׳ #333688 מיועדת לגברים ונשים כאחד

לשליחת קורות חיים לחצו על הלינק - https://svt.jobs/u/s0SXg


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.