לחברה ותיקה בתחום חלקי החילוף לרכב ואביזרי רכב דרוש/ה מתאמ/ת מלאי

תיאור התפקיד:

תפעול תהליכי רכש מלאים: ביצוע המלצות רכש מקסימום זמינות במינימום מלאי.

ניהול קשרי ספקים: שמירה על קשרי עבודה שוטפים עם ספקים בארץ ובחו"ל, כולל שליחת מחירי מטרה, בקשות להצעות מחיר, פתרון בעיות, טיפול בתביעות בגין סחורה פגומה וזיכויים.

ניהול נתוני מלאי: הקמה ועדכון שוטף של מק"טים במערכת Priority, מעקב אחר קבלת סחורה רכש מקומי.

תמיכה בתהליכי יבוא ורכש בינלאומיים: עבודה מול ספקים בחו"ל עבודה צמודה מול מחלקת היבוא.

שירות פנים ארגוני: עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בחברה לצורך תאום ותמיכה בתהליכים לוגיסטיים ותפעוליים.

דרישות התפקיד:

שליטה מלאה ב-Office: בדגש על Excel (פונקציות מתקדמות) ו-Outlook – חובה.

ניסיון בעבודה עם מערכת Priority-חובה

אנגלית ברמה גבוהה: יכולת לנהל תכתובות מקצועיות ושיחות עם ספקים מחו"ל – חובה.

יכולת עבודה עצמאית: ניהול זמן, ארגון משימות ותעדוף יעיל.

ניסיון בתהליכי רכש ויבוא: יתרון משמעותי למועמדים עם רקע בתחומים אלה.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים: יכולת לתקשר עם גורמים שונים בתוך החברה ומחוצה לה.

"ראש גדול" ומוטיבציה.

אפשרות למשרה א-ה 8:00-15:00

א-ה 8:00-17:00

שכר למשרה מלאה 9000

* משרה מס׳ #458003 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/pgVFP


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.