לפרטים נא לשלוח קו״ח לליאור מנדיל lior.m@svt.jobs
דרוש.ה רפרנט.ית שירות לקוחות לחברת שילוח בינלאומי באיירפורט סיטי
ניהול תיקי לקוחות בטחוניים, מתן שירות לקוחות ברמה גבוהה, תפעול ותמחור תיקי שילוח בינלאומי.
קשר רציף עם הלקוחות, טיפול במשלוחים, הצעות מחיר, איסופים, מעקבים, חיובים וסגירת תיקים
עבודה מול סוכנים ולקוחות ברחבי העולם, חברות תעופה, חברות ספנות ספקים וגורמים נוספים.
תכנון ותפעול פרויקטים לוגיסטיים עבור חברות ביטחוניות מובילות בארץ ובעולם.
עבודה תחת תנאי לחץ ומתן מענה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.
דרישות:
ניסיון בתחום היבוא והיצוא מחברה משלחת/לוגיסטיקה/שרשרת אספקה -חובה
ניסיון במתן שירות לקוחות - חובה
אנגלית ברמה גבוהה – כתיבה, קריאה, דיבור - חובה
ניסיון וידע ב-Microsoft Office (Excel ו- Word) - חובה
ראש גדול, חריצות, דייקנות, כושר למידה, אסרטיביות.
מיקום המשרה: איירפורט סיטי
שעות עבודה: א'-ה' 8:00-17:00 + ש"נ
ימי שישי אחת ל4-5 שבועות 8:00-12:00
* משרה מס׳ #281558 מיועדת לגברים ונשים כאחד