לחברה לוגיסטית מצליחה הממוקמת באריאל דרוש/ה אחראי/ת תיקי לקוחות לעבודה משרדית!כחלק מהתפקיד:-פתרון פערים תפעוליים בין דרישות הלקוח וצרכי הארגון-ריכוז ממשקי העבודה בין הארגון ללקוחות (ישיבות שוטפות, גיבוי בעלי תפקידים נותני שירות;)-מדדים ואכיפת הסכמים-תמיכה בתהליכים ובפרויקטים בתוך הארגוןדרישות:-היכרות טובה עם תוכנות OFFICE (אקסל, Word, PowerPoint)-יכולות התבטאות בכתב ובע"פ-יכולת עבודה עצמאית-אנגלית ברמה טובה-יכולת עבודה בסביבת מרובת ממשקים כגון: לקוחות, מחלקות שונות בארגון, מנהלים ועובדים בדרגות שונות.-ניידות לא.ת המערבי באריאל-זמינות למשרה * משרה מס׳ #223441 מיועדת לגברים ונשים כאחד