לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת רכש ויבוא ועוזר/ת אישית למנכ"ל באזור שפלה
תיאור התפקיד
ניהול והובלת מערך הרכש והיבוא של החברה, תוך אחריות על שרשרת האספקה המלאה, משא ומתן עם ספקים, וניהול תהליכי היבוא מחו"ל.
תחומי אחריות עיקריים
• ניהול תהליכי הרכש המקומיים והבינלאומיים של החברה, כולל איתור ספקים, ניהול משא ומתן, והתקשרויות חוזיות עם ספקים מקומיים ובינלאומיים.
• רכש לצרכי הארגון
• ניהול כולל של תהליכי היבוא מחו"ל, כולל תיאום מול עמילי מכס, חברות שילוח, וטיפול בכל האספקטים הלוגיסטיים והבירוקרטיים הנדרשים.
• פיתוח וניהול מערכת היחסים עם ספקים אסטרטגיים, כולל משא ומתן על מחירים, תנאי תשלום ותנאי אספקה.
• ניהול מלאי אופטימלי תוך הבטחת זמינות חומרים ומוצרים נדרשים, תוך התחשבות בזמני אספקה ועלויות.
• הכנת ניירת אדמיניסטרטיבית להגשת מכרזים
* המשרה מלאה שעות עבודה 08:30 – 17:30
כפיפות ישירה לסמנכ"ל הכספים
דרישות התפקיד
* ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקידי רכש ויבוא
* תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/לוגיסטיקה/קורס ביבוא - חובה
* שליטה מצוינת באנגלית - חובה
* ניסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל
* היכרות מעמיקה עם תהליכי יבוא, מכס
* שליטה מלאה ב-Excel ובמערכות פריורטי
* אוריינטציה להנהלת חשבונות יתרון
כישורים נדרשים:
* יכולת ניהול משא ומתן ברמה גבוהה
* יכולת ניהול וארגון מערכתית
* יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים מוגדרים
* תקשורת בינאישית מעולה
* יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות
* יכולת לקבל החלטות באופן עצמאי
* משרה מס׳ #536783 מיועדת לגברים ונשים כאחד