לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת רכש ויבוא ועוזר/ת אישית למנכ"ל באזור שפלה


תיאור התפקיד

ניהול והובלת מערך הרכש והיבוא של החברה, תוך אחריות על שרשרת האספקה המלאה, משא ומתן עם ספקים, וניהול תהליכי היבוא מחו"ל.

תחומי אחריות עיקריים

• ניהול תהליכי הרכש המקומיים והבינלאומיים של החברה, כולל איתור ספקים, ניהול משא ומתן, והתקשרויות חוזיות עם ספקים מקומיים ובינלאומיים.

• רכש לצרכי הארגון

• ניהול כולל של תהליכי היבוא מחו"ל, כולל תיאום מול עמילי מכס, חברות שילוח, וטיפול בכל האספקטים הלוגיסטיים והבירוקרטיים הנדרשים.

• פיתוח וניהול מערכת היחסים עם ספקים אסטרטגיים, כולל משא ומתן על מחירים, תנאי תשלום ותנאי אספקה.

• ניהול מלאי אופטימלי תוך הבטחת זמינות חומרים ומוצרים נדרשים, תוך התחשבות בזמני אספקה ועלויות.

• הכנת ניירת אדמיניסטרטיבית להגשת מכרזים

* המשרה מלאה שעות עבודה 08:30 – 17:30

כפיפות ישירה לסמנכ"ל הכספים


דרישות התפקיד

* ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקידי רכש ויבוא

* תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/לוגיסטיקה/קורס ביבוא - חובה

* שליטה מצוינת באנגלית - חובה

* ניסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל

* היכרות מעמיקה עם תהליכי יבוא, מכס

* שליטה מלאה ב-Excel ובמערכות פריורטי

* אוריינטציה להנהלת חשבונות יתרון

כישורים נדרשים:

* יכולת ניהול משא ומתן ברמה גבוהה

* יכולת ניהול וארגון מערכתית

* יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים מוגדרים

* תקשורת בינאישית מעולה

* יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות

* יכולת לקבל החלטות באופן עצמאי

* משרה מס׳ #536783 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/B2SEV


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.