אם את/ה אחראי/ת, יסודי/ת וחרוץ/ה, אוהב/ת עבודה בסביבה דינמית ומגוונת, הצטרף/י לחברה!


לארגון מצליח דרוש/ה רכז/ת שכר ומנהל/ת משרד, לתפקיד המשלב ניהול שכר לעובדים זרים, ניהול אדמיניסטרטיבי ושירותים שונים לעובדים ולספקים.


תיאור התפקיד:

- קליטת עובדים חדשים, כולל מילוי טפסים וארגון ביטוחים רפואיים.

- מעקב ובקרה על דוחות נוכחות של עובדים זרים.

- ביצוע שכר לעובדים הזרים מדי חודש.

- הפקדות לפיקדון עובדים זרים בתלוש השכר.

- מעקב אחרי תשלומים שוטפים מקבלנים.

- עבודה מול רשות האוכלוסין וההגירה בהזמנת עובדים זרים מחו"ל.

- ניהול שוטף של המשרד: מענה לספקים, תשלום חשבוניות, ניהול הסכמים ושירותי דיור ותחבורה לעובדים.

- מענה טלפוני לעובדים בנושאים מגוונים, כגון רופאים וקופות חולים.

- השתתפות בהכשרות והדרכות מקצועיות לפי הצורך.


כישורים נדרשים:

- השכלה: חשב/ת שכר מדופלמ/ת.

- ניסיון בניהול משרד או עבודה אדמיניסטרטיבית.

- ניסיון בעבודה עם עובדים זרים – יתרון.

- עבודה עם ממשקים מרובים ויכולת ניהול זמן גבוהה.


כישורים אישיים:

- אחריות ויכולת ניהול משימות מרובות.

- חריצות, יסודיות ונמרצות.

- יכולת לימוד מהירה ויכולת תיעדוף משימות.

אם את/ה מחפש/ת עבודה מאתגרת ומתגמלת, אל תחמיצ/י את ההזדמנות!

* משרה מס׳ #449031 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/oRrBA


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.