לחברת נדל"ן בינלאומית מובילה, אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת עם תעודת הנהלת חשבונות סוג 2, להצטרף לצוות המנצח שלנו במרכז המסחרי בחיפה. אם את/ה בעל/ת ניסיון בתחום, יחסי אנוש מצוינים ורצון להוביל תהליכים משמעותיים, זו ההזדמנות שלך!


מה בתפקיד?

- מענה טלפוני ללקוחות המרכז המסחרי, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה.

- ביצוע הנהלת חשבונות לשוכרים במתחם, כולל:

- הוצאת חיובים עבור שכירות, דמי ניהול, חשמל, אחזקה שילוט, ארנונה שטחים ציבוריים וכו.

- גיול חובות – מעקב אחר תשלומים והסדרת חובות.

- הפקת קבלות וחשבוניות ללקוחות.

- התאמות בנק וקליטת חשבוניות ספקים.

- תשלומים לספקים באמצעות שיקים והפקדות לבנק.

- ביצוע פקודות יומן

- ניהול פדיונות והזנתם במערכת והוצאת חיובים לשוכרים.

- מעקב על הסכמי שכירות וקבלת בטחונות, כולל הכנת טפסי אישור עסקה להנהלה.

- הכנת דוחות להנהלה, כולל תקציב שנתי, הכנת תקציב למול ביצוע וכו'.


דרישות התפקיד:

- תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 – חובה! סוג 3 – יתרון.

- לפחות 5 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה!

- ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת SAP.

- הכרות עם תוכנות OFFICE – חובה.

- יכולת עבודה מול ספקים ורשויות.

- יחסי אנוש טובים, מוסר עבודה גבוה ועצמאות.

- יכולת לעבוד תחת לחץ ולבצע מספר משימות במקביל.


אם את/ה מחפש/ת מקום שבו תוכלי/תוכל להוביל, להשפיע ולצמוח, שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו למסע למוצלח!

* משרה מס׳ #439238 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/nkBVN


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.