דרושים: מתאמת לוגיסטית / נציגת Back Office למחלקת הזמנות ושירות


אנחנו מחפשים אש/ת צוות אחראי/ת ותקתקנ/ית למשרה זמנית (9 חוד׳) עם אופציה לקבוע,

שתצטרף למחלקת ההזמנות והשירות שלנו.


משרה מלאה (גמישות קלה בשעות) | ללא ימי שישי | סביבת עבודה דינאמית ומאתגרת


מה כולל התפקיד?

ניהול ומעקב הזמנות: הקמה, מעקב, החלפות, זיכויים וטיפול בהזמנות מהמדיות השונות.

תמיכה תפעולית ו-Back Office: מעקב אחר מלאי החברה, טיפול בבקשות, עדכון תקנים, הפקת דוחות ספירת מלאי וחיוב פריטים.

עבודה שוטפת מול ממשקים: סוכנים, חברות הפצה, פורטלי לקוחות, ומחלקות פנים-ארגוניות.

ניהול דוחות ובקרה: טיפול בדוחות מלאי, מעקב אחר הזמנות כיסוי ודיווח על פעילות.


מי מתאימ/ה לנו?

ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות – חובה.

ניסיון בשירות/תפעול בעולמות הלוגיסטיקה – יתרון משמעותי.

שליטה במערכת פריוריטי – יתרון גדול.

תקתקנית, דייקנית, מסודרת, שיודעת לעבוד בסביבה לחוצה ודינאמית ובצוות.

* משרה מס׳ #485116 מיועדת לגברים ונשים כאחד

קישור לשיתוף ולהגשת מועמדות

https://svt.jobs/u/KoJ0X


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.