לסוכנות ביטוח מובילה הממוקמת בבני ברק דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לטובת טיפול שוטף באדמיניסטרציה, הסדרת חניות לסוכנים וללקוחות, הזמנת ציוד, הכנת חדרי ישיבות, הגשת כיבוד לישיבות ועוד.

דרישות המשרה:

ניסיון בתפקיד דומה - חובה.

יכולת עבודה בצורה עצמאית - חובה.

היכרות בסיסית עם יישומי המחשב - חובה.

משרה בהיקף של 6.5 שעות, ימים א'-ה', החל מהשעה 09:00 - 15:30.

* משרה מס׳ #322824 מיועדת לגברים ונשים כאחד

לשליחת קורות חיים לחצו על הלינק - https://svt.jobs/u/oqf4H


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.