דרוש/ה מזכיר/ת אגף למחלקת משאבי אנוש לבית השקעות מוביל בצפון תל אביב (החלפה לחל"ד).
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל ניהול כל ההיבטים הלוגיסטיים והתפעוליים מול ממשקים בחברה.
איוש עמדת קבלה, קבלת עובדים ומועמדים, מענה לטלפונים, ניהול יומן וקביעת פגישות. אחריות על רכש האגף, טיפול בחשבוניות ספקים, סיוע למחלקות השונות באגף משאבי אנוש, כגון, מחלקת רווחה ופיתוח ארגוני, למידה וניהול ידע.
משרה מלאה – 8:30-17:00.
דרישות:
תואר ראשון בתחום- חובה
ניסיון אדמניסטרטיבי- חובה
שליטה גבוהה בישומי אופיס, בדגש על ניהול יומנים ואקסל- חובה
תודעת שירות גבוהה
יכולת עמידה בריבוי משימות בו זמנית
יכולת למידה מהירה
יכולת עבודה בצוות
זמינות לתחילת עבודה ב19/5 ונכונות למשרה זמנית (החלפה לחל"ד)
* משרה מס׳ #303236 מיועדת לגברים ונשים כאחד